loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دارساوین: یادداشت های روزانه فتح الله جعفری 59-1352 به همراه توضیحات تکمیلی و شرح وقایع

ناشر سوره مهر

نویسنده سعید علامیان

مصاحبه گر سعید علامیان

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 542

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 58762 10003022
94,000 89,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب خاطرات فتح الله جعفری، مسئول تیم حفاظت از امام خمینی (ره) در قم و از بنیان گذاران سپاه قم با عنوان « دارساوین» توسط سعید علامیان به رشته تحریر درآمده است. فتح الله جعفری مسئولیت تیم حفاظت از بیت امام خمینی (ره) در قم و حفاظت از ایشان در بیمارستان قلب تا زمان اسکان در جماران را به عهده داشت.

این کتاب خاطرات تلفیقی است از یادداشت های روزانه فتح الله جعفری و مصاحبه هایی که این یادداشت ها را شرح می دهد البته باید اضافه کنم که مصاحبه ها به روش پرسش و پاسخ در این کتاب آورده شده است.

این کتاب از زمان دبیرستان آقای جعفری تا پایان آبان 59 را روایت می کند. این کتاب شامل وقایع قبل از انقلاب و دوران انقلاب تا سال 59 می شود. بعد از پیروزی انقلاب آقای جعفری و شهید زین الدین با جمعی از دوستان سپاه قم را تشکیل می دهند.

این کتاب علاوه بر خاطرات آقای جعفری در رابطه با حفاظت امام (ره) خاطرات وی در کردستان و داستان اسارت او را روایت می کند. آقای جعفری بعد از حفاظت از امام خمینی (ره) با گروهی به کردستان می رود و با شهید صیاد شیرازی ستونی ایجاد می کنند و به دست کردها اسیر می شوند.

از اهمیت های «دارساوین» این است که به چند بزنگاه تاریخی پرداخته است و آن را به طور مفصل شرح داده است. خاطرات آقای جعفری از حفاظت امام خمینی (ره) در قم و بیمارستان و همچنین خاطرات درگیری های کردستان و اسارت از جمله موضوعلاتی است که این کتاب را ارزشمند کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما