loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گریه های مسیح

2 (1)

ناشر عهد مانا

نویسنده مجید پورولی کلشتری

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 280

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 59107 10003022
60,000 54,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب گریه های مسیح، نوشته مجید پورولی کلشتری است و در انتشارات عهد مانا به چاپ رسیده است. داستان کتاب گریه های مسیح، با آشنایی یک پرستار انگلیسی مسیحی و مرد مسلمان روس شروع می شود و در ادامه توماس هامر کارآگاه جوان شهر منچستر در واقعه ی بمب گذاری در ایستگاه مترو یک مسلمان را به اتهام بمب گذاری دستگیر می کند، ولی به جای اداره پلیس به خانه پدری خود برای بازجویی می برد.

در سخنان رد و بدل شده در باز جویی ها مروان فرد دستگیر شده، سخنانی درباره اسلام و آخرین پیامبر فرستاده شده می گوید که توماس را نسبت به دین اسلام و پیامبر بعد از مسیح کنجکاو می کند.

خواب دیدم تمام مردم منچستر، شاید هم تمام مردم انگلیس و تمام مردم دنیا، توی کوچه و خیابان ها ایستاده اند و آسمان را تماشا می کنند! باران شدیدی می بارید و با این حال هیچ کس خیس نشده بود! همه به جایی خاص در آسمان نگاه می کردند. هیچ کس تکان نمی خورد. کنجکاو سرم را بلند کردم و با تعجب به آن چیزی که همه ی آدم ها تماشا می کردند، نگاه کردم. آن جا، جایی بالای ابرها، مسیح نشسته بود، هق هق گریه می کرد و فرشته ها داشتند اشک های مسیح را از روی گونه هایش پاک می کردند!
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

ترانه

در داستان زیاد به مسیحیت و اسلام نمیپردازد اما داستان پلیسی و زیبایی دارد

24 تیر 1400

فاطیما نعیمی

کتاب ضعیفی ست و حتما نیاز به ویراستاری دارد.
جای تعجب اینکه نویسنده خودش داستان نویسی تدریس می کند!
حیف پول که به هدر رفت...

8 شهریور 1398

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما