loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اصلاح ساختاری و غنی سازی محتوایی مراسم دینی (با تأکید بر توانمندسازی هیئت های مذهبی)

ناشر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

نویسنده علیرضا قبادی

ویراستار اعتصام (اسماعیل یارمحمدی)

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 215

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 59321 10003022
10,000 9,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مراسم، جزء جدایی ناپذیر فرهنگ هاست و با تاریخ زندگی بشر همزاد است. جامعه ای نمی توان یافت که در آن مراسمی وجود نداشته باشد. مراسم دینی در کشور ما تنوع و نمودهای بسیاری دارد و می تواند نقش بنیادینی در احیای فرهنگ دینی داشته باشد. احیای فرهنگ دینی هم شامل جنبه های اعتقادی و هم دربرگیرنده جنبه های عملی دین است.

گاهی اصلاح ساختاری و غنی سازی محتوایی (جنبه های علمی) مراسم دینی از مصادیق مهم احیاء دینی است. از آنجا که به این موضوع مهم کمتر توجه شده است، کتاب حاضر بر آن است تا با بهره گیری از منابع مختلف اسلامی و مصاحبه با اندیشمندان به مدل توانمند مراسم دینی دست یابد که به صورت توأمان غنی سازی محتوایی و اصلاحات ساختاری را پوشش دهد تا گامی در جهت احیای فرهنگ دینی برداشته شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما