loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اصول روان درمانگری و مشاوره با رویکرد اسلامی (مفاهیم، فرآیند و فنون)

3.5 (6)
چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب نشان می دهد که یک مشاور و روان درمانگر، تمامی رفتار و سلوک خود را باید براساس قواعد حرفه ای تنظیم کند. آنچه این اثر را منحصر به فرد کرده، آن است که برای نخستین بار یک روانشناس و مشاور می تواند تمامی فعالیت های خود را بر اساس یک الگوی مذهبی اسلامی تبیین و تنظیم کند. الگویی که تصویر نسبتاً کامل تری از انسان و روابط او با عالم هستی و خداوند ارائه می دهد و توحید را مبنای اصلی فعالیت های علمی قرار می دهد.

کتاب حاضر پس از بیان اصول کلی نظری به چهار حـوزه اساسی خـدا شناسی، هستی شـناسی، انسان شـناسی و معاد شـناسی، تمامی مراحـل درمـان را تا بیان فنـون اسـاسی پی می گیرد. پیگیری این اصـول در فعالیـت های مخـتلف مشـاوره و روان درمانگری؛ ارزیابی، تشخیص، فرمول بندی، آسیب شناسی و درمان عملی، و در حد ظرفیت این کتاب، مجهز به استنادات دینی و علمی، به مشاور و مراجع کمک می کند تا با اطمینان بیشتری به کار با این کتاب بپردازد.

کتاب حاضر به عنوان دو واحد کتاب درسی در زمینه روان‌درمانگری و مشاوره در دانشگاه‌ها قابل تدریس است. هرچند به عنوان یک راهنما در کلینیک‌های مشاوره، روان‌درمانگری و روانپزشکی نیز قابل استفاده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما