loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آرزوی یک چوپان

ناشر کتاب نیستان

نویسنده ماکس باکیکر

مترجم سید مهدی شجاعی

تصویرگر جیندرا کاپک

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 28

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 60392 10003022
12,000 11,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

گروه سنی "ب" و "ج" مخاطبان این داستان مصور و رنگی هستند.

«داستان درباره ی چوپان بی نوایی است که با فلوت دست سازش آهنگ های زیبایی می نوازد. او همیشه در آرزوی خوشبختی است تا این که یک روز، هنگام فلوت زدن پرنده ای زیبا می بیند و قصد می کند او را بگیرد، اما پرنده هر بار پرمی گشاید و از دسترس او دور می شود. چوپان در راه به دست آوردن پرنده، یک بار پرنده سیاهی را از شر گربه ای می رهاند، بار دیگر یک ماهی را از تور نجات می دهد و آخرین بار، یک گل تشنه را سیراب می کند. او وقتی ناامید از یافتن پرنده باز می گردد. در بازگشت گل تشنه را سیراب و شاداب می بیند، ماهی را رها و خوشحال و همچنین آواز پرنده سیاه را از فراز درخت صنوبر می شنود. در این لحظه او می فهمد که خوشبختی همان حس شادمانه ای است که از کمک به دیگران پدید می آید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما