loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

صمیمانه: راهکارهای صمیمیت و نشاط در زندگی مشترک (دوره سه جلدی با قاب)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 62370 10003022
330,000 313,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه حاضر متشکل از 3 کتاب «آداب عشق ورزی: راهکارهایی برای ساماندهی روابط جنسی و عاطفی همسران»، «صمیمانه با عروس و داماد» و «صمیمانه با همسران: راهکارهای پیشگیری و درمان طلاق عاطفی» می باشد.

موضوع اصلی کتاب «آداب عشق ورزی» درباره روابط عاطفی همسران است و جانمایه اصلی آن نیز از معارف دینی و احادیث و روایات گرفته شده است. قرآن و احادیث منبع اصلی این کتاب محسوب می شوند.

با توجه به این که نویسنده مشاور خانواده هستند، از تجربه های کاری و مسایلی که مراجعه کنندگان با آن درگیر بوده اند در کتاب استفاده کرده اند. بنابراین می توان گفت بخشی از کتاب نیز بر اساس تجربه های عمیق مشاوره ای شکل گرفته است.

«صمیمانه با عروس و داماد» دانستنی هایی است برای عروس و دامادهای جوان، در زمینه ی مهارت های همسرداری، بایستگی ها، وظایف زن و مرد و… برای تحکیم پیوند زناشویی.

آنچه در کتاب «صمیمانه با همسران» می خوانید:
تعریف طلاق عاطفی و نشانه تشخیص آن
نقش تخریب کننده طلاق عاطفی بر روابط همسران و خانواده و ... .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما