loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گنجینه تربیت: مجموعه کتاب های تربیت فرزند (دوره سه جلدی با قاب)

ناشر نورالزهراء (س)

نویسنده سیما میخبر | محمدعلی قاسمی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 841

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 62371 10003022
330,000 313,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه حاضر متشکل از 3 کتاب «دوران طلایی تربیت: تربیت فرزند از تولد تا هفت سالگی»، «سرچشمه تربیت» و «ریحانه بهشتی، یا فرزند صالح» می باشد.

کتاب «دوران طلایی تربیت: تربیت فرزند از تولد تا هفت سالگی» به بررسی راه ها و روش های ایجاد تربیت دینی در کودکان از زمان تولد تا هفت سالگی می پردازد. نگارنده که هفت سال نخست زندگی کودک را، دوران زمینه سازی و تربیت غیرمستقیم وی دانسته، از آن به عنوان مهم ترین دوران شکل گیری شخصیت کودک یاد نموده و معتقد است که تربیت درست این زمان، می تواند آینده ای زیبا را برای کودک رقم بزند.

این اثر «سرچشمه تربیت»دانستنی هایی پزشکی، اخلاقی و تغذیه قبل از بارداری است. کتاب حاضر درصدد بیان برنامه ریزی برای بارداری است تا نشانه های آمادگی روحی و جسمی را ارایه کند. همچنین مراقبت های پزشکی قبل از بارداری به منظور ایجاد آمادگی روحی و جسمی نیز مد نظر نویسنده در این نوشتار است.

«ریحانه بهشتی، یا فرزند صالح» یکی از بهترین کتاب های منتشر شده مرتبط به زایمان و قبل زایمان که می توان در آن نکات علمی و بهداشتی و نیز نکات مذهبی را در آن یافت. این کتاب مناسب برای زوج های جوان است. و می تواند هدیه خوبی برای همسر شما باشد.

ریحانه بهشتی گلچینی از توصیه های اخلاقی، عبادی، پزشکی و تغذیه قبل از دوران بارداری تا پایان دوران شیردهی است که حاصل زحمات جمعی از محققین حوزه علمیه خواهران و مورد تایید پزشکان متخصص زنان می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما