loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جهان، صفحه شطرنج سازمان های سری

ناشر هلال

نویسنده منصور عبدالحکیم

مترجم سید شاهپور حسینی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 436

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 63580 10003022
220,000 209,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

منصور عبدالحکیم متولد 1955م در «قاهره» است. مورّخ، پژوهشگر، نویسنده و محققی صاحب نام و صاحب اثر که فارغ التّحصیل رشته حقوق از دانشگاه «عین شمس» بوده و تا کنون بیش از 130 کتاب از وی چاپ و منتشر شده است. جز این، مقالات بسیاری از وی در نشریات عرب زبان، در جهان اسلام چاپ گردیده اند.

آنچه او را از سایر محققّان مصری شاخص ساخته، مطالعه گسترده او در حوزه مجامع سرّی و شناسایی عملکرد جریان های ماسونی و یهودی در جهان امروز است.

انتشارات «هلال» در ادامه سلسله منشورات خود در حوزه مطالعات فرهنگی، اقدام به ترجمه و نشر کتاب «العالم رقعة الشّطرنج» از سلسله منشورات منصور عبدالحکیم کرد؛ به امید آنکه از این مسیر، بیش از پیش بر دامنه اطّلاعات و بینش خوانندگان عزیز در حوزه مطالعات فرهنگی و دشمن شناسی افزوده شود؛ ان شاءالله.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما