loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چای نعنا: سفرنامه و عکس های مراکش

ناشر مثلث

نویسنده منصور ضابطیان

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 168

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 63635 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
125,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ایرانی ها مراکش را چندان نمی شناسند. در همه ی این سال ها مراکش جزو کشورهایی بوده که ایرانی ها کمتر به آنجا رفت و آمد داشته اند. کتاب چای نعنا، شامل مجموعه عکس ها و سفرنامه های خواندنی از مراکش می باشد.

کتاب چای نعنا: سفرنامه و عکس های مراکش، به قلم منصور ضابطیان نوشته شده است و در انتشارات مثلث به چاپ رسیده است.

مراکش دروازه آفریقاست و نزدیک‌ترین کشور آفریقایی به اروپا. مراکش زمانی مرا وسوسه کرد که در جنوب اسپانیا فیلم می‌ساختم و وقتی در کوچه پس کوچه‌های گرانادا قدم می‌زدم، احساسی از خویشاوندی با مردم آن منطقه داشتم. ایرانی‌ها مراکش را چندان نمی‌شناسند. در همه این سال‌ها مراکش جزو کشورهایی بوده که ایرانی‌ها کمتر به آن‌جا رفت و آمد داشته‌اند.
حتی تا همین چند سال پیش هم ویزایی برای رفت و آمد صادر نمی‌شد. ریشه اختلاف‌ها شاید به سال‌های اول انقلاب برگردد، زمانی که ملک حسن، پادشاه مراکش، محمدرضا پهلوی را پس از سقوطش در تهران در رباط پناه داد. از همان موقع بود که ملک حسن هم مثل ملک حسین، پادشاه اردن، و انور سادات، رییس جمهور مصر، رفت توی لیست سیاره و 35 سال طول کشید تا فراموشی تاریخ به داد برقراری مجدد بین مردم دو کشور برسد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما