loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

Islamic Ethics

5 (1)

ناشر آرما

نویسنده حبیب رضا ارزانی | احمد مولوی

تعداد صفحات : 360

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 63639 10003022
22,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب "Islamic Ethics" ترجمه کتاب اخلاق اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری به زبان انگلیسی می‌باشد. آیت‌الله مظاهری در تألیف این کتاب از آموزه‌های قرآن و مکتب اهل بیت(ع) بصورت خالص بهره برده‌اند و همین نکته باعث شده اثر تألیفی ایشان نقطه عطفی در تبیین و تدریس اخلاق در حوزه‌های علمیه محسوب می‌شود.
از قرن سوم هجری قمری تا به امروز، کتاب‌های اخلاق فراوانی به رشته تحریر درآمده، اما ایرادی که به همه آنها وارد است اینکه، همگی به نوعی تلفیقی و التقاطی هستند، یعنی علاوه بر آیات و روایات، از منابع غیر اسلامی نیز استفاده کرده‌اند.
آیت‌الله مظاهری معتقدند همانطور که احکام و قواعد را از قرآن فرا می‌گیریم، اخلاق را نیز باید به صورت خالص از آموزه‌های قرآن و مکتب اهل بیت(ع) استخراج کنیم. ایشان در سه جلد از کتاب اخلاق خود، از دو هزار آیه استفاده کرده‌اند و این اثرشان نقطه عطفی برای تدریس و تبیین اخلاق در حوزه‌های علمیه محسوب می‌شود تا توجه داشته باشیم که اسلام در زمینه اخلاق، صاحب مکتب است و آنچه را که در آن موجود است، باید به صورت خالص تبیین کرد.
فلذا به جهت معرفی و شناخته شدن بهتر این اثر ارزشمند ترجمه انگلیسی آن توسط حجت‌الاسلام دکتر حبیب‌رضا ارزانی، دکتر احمد مولوی و دکتر ابراهیم رضایی گردآوری شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما