loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لذت خواندن در عصر حواس پرتی

ناشر ترجمان علوم انسانی

نویسنده آلن جیکوبز

مترجم علی امیری

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 230

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 63677 10003022
118,000 106,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در دنیایی که یکی از دشمنان اصلی خواندن شبکه های اجتماعی و فناوری هایی است که توجه گاه گاه می طلبند، چگونه می توانیم کتاب خوان شویم؟ آلن جیکوبز به یاری مشتاقان خواندن می آید، اما نه با نوشتن کتابی پر از راهکارهای فرمایشی از جنس چگونه کتاب بخوانیمِ مورتیمر ادلر، نه با پیشنهاد فهرست هایی که می گوید این 100 کتاب را بخوان تا اهل کتاب شوی، و نه با ادعای راهکاری فست فودی برای کتاب خوان شدن. به نظر او این راه ها اعتماد به نفس خوانندگان را کم کرده اند و خواندن برای لذت، یعنی همان انگیزه اصلی خوانندگان برای کتاب خوانی، را فراموش کرده اند. جیکوبز خواننده را هدایت می کند تا در دنیای درونی خود کاوش کند و با پیروی از میل و هوسش برای خواندن راه کتاب خوان شدن را برای خود هموار کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما