17,000
تومان
10 ٪
15,300
تومان
افزودن به سبد خرید

سیره معصومان (گزیده ای از سخنان و گوشه هایی از زندگانی چهارده معصوم علیهم السلام)

فروش پیامکی این محصول
معرفی کتاب
مشخصات
نظرات کاربران
بریده های انتخابی شما

معرفی کتاب

آشنایی با ابعاد گوناگون شخصیت و زندگی راهبران الهی، بهترین توشه سالکان راه حقیقت و پاکبازان طریق سعادت و کمال است و هر کس در جستجوی راستی و درستی، اخلاص و ایثار و هدایت و حق است، چاره ای جز زانو زدن در پیشگاه این فرزانگان پاک و خزانه‏ داران علم الهی ندارد.

زندگی پیامبر و ائمه معصومین‏ علیهم السلام داستان انسان ‏های پاک نهاد و خودباخته و به کمال رسیده‏ ای است که برای هر پوینده راهی هموار و مستقیم به سوی حقیقت را نشان می ‏دهد.
زندگی پرفراز و نشیب و سراسر صلابت و جاودانگی آن «مُظْهِرین لامر الله» می ‏تواند همه ابعاد و شؤون مختلف حیات انسان کامل را تأمین نماید: از اعتقاد و عبودیت حاصل از آن گرفته که مایه قبول ایمان و عمل بندگانند «بموالاتکم تقبل الطاعة المفترضة» تا دائره اخلاق که تجسم عینی رأفت و رحمت الهی ‏اند «التامین فی محبة الله» و از قلمرو سیاست جامعه بشری و ترسیم خطوط کلی زندگی شرافتمندانه گرفته که آنان «ارکان البلاد وساسة العباد»اند، تا فلاح و رستگاری ابدی و وصول به قرب و جوار الهی که «لکم الشفاعة المقبولة» همه و همه در گروه شناخت و اقتدا به این برگزیدگان صالح است.

مجموعه حاضر اندکی است از بسیار و قطره ‏ای است از دریای بیکران حیات طیبه ائمه هدی‏ علیهم السلام و کاری است محدود به توان و معرفت مؤلف و نگارنده.

اطلاعات کتاب

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

برای ثبت بریده ای از کتاب لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام