loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

باشگاه مغز 3: حافظه و یادگیری

کتاب آموزش و تمرین در 24 جلسه

ناشر مهرسا

نویسنده حامد اختیاری | تارا رضاپور

ویراستار فاطمه صادقیان | منوچهر واعظی

تصویرگر نعیم تدین

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 272

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 65205 10003022
160,000 152,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

پس از دو تجربه بسیار موفق کتاب های باشگاه مغز (1) و (2) در طی سال های اخیر، این بار با مجموعه دیگری همراه شما می شویم. هدف اصلی این کتاب، فعال تر کردن بخش هایی از مغز است که وظیفه ذخیره و بازیابی اطلاعات و به اصطلاح علمی تر، حافظه را بر عهده دارد. در این کتاب نیز همچون دو کتاب قبلی، سعی کرده ایم با طراحی تمرینات متنوع و چالش برانگیز در 24 پله، انواع حافظه از جمله حافظه چهره ها و حافظه لغات را به تدریج بهبود بخشیم. تمرینات این کتاب ارتباط نزدیک تری با دنیای واقعی دارند تا شما بتوانید از مهارت های کسب شده در این تمرینات، در عملکردهای روزمره نیز استفاده کنید.

در این کتاب، علاوه بر تمرینات روزانه، آموزش های کاربردی را نیز ارائه کرده ایم که استفاده از آن ها در زندگی روزمره، تاثیری مضاعف در ارتقای عملکرد حافظه خواهد داشت. پس با ما در کتاب باشگاه مغز (3)؛ حافظه و یادگیری همراه شوید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما