loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

(Islamic Spirituality (What, Why, and How

معنویت اسلامی (چیستی، چرایی و چگونگی)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 65498 10003022
80,000 76,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در گذشته غالب انسان ها همه چیز را در پول و ثروت می دیدند و تنها کسی را خوشبخت و سعادتمند می پنداشتند که مال و مکنتی داشته باشد. بعد از انقلاب صنعتی مشکلات اقتصادی بسیاری از افراد جامعه برطرف شد و دغدغه هایی که در این زمینه وجود داشت تا حدودی از بین رفت. با این وجود وقتی که انسانِ دوره پست مدرن، به درون خود نظر افکند، تشویش و نگرانی را چون گذشته پا بر جا و واقعیت امر را برخلاف پندار خود یافت.

از این رو پس از سال ها تعمق و تفکر چنین نتیجه گرفت که پول حلال مشکلات نیست، بلکه پای علت دیگری در میان است. آدمی این عامل را در جوهره آموزه های آسمانی یافت و آن را "معنویت" نامید، معنویتی برخاسته از دین الهی.

در این بین شیاطین دست به کار شدند تا از راهی نو، انسان را که دوباره به دین و معنویت توجه کرده و وارد آن شده بود، با ترفندهای جدید منحرف سازند. لذا از راه معنویت وارد شدند و کوشیدند با نشان دادن چهره های غیرواقعی از معنویت، او را از حقیقت معنا و معنویت حقیقی که ثمره دین داری و ایمان و تقوا و آخرت گرایی است، به سوی مادیات و هوس های پست نفسانی بکشانند و دوری از حقیقت هستی را معنویت بنامند.

امروزه که بازار عرفان و معنویت های کاذب گرم است و مدعیان، در مکاره بازار خویش، کالای تقلبی عرضه می کنند، مطالعه این کتاب می تواند خواننده را در حد خود به عرفان و معنویت اصیل اسلامی رهنمون باشد و از لغزیدن در دام مدعیان دروغین جلوگیری کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما