loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه آثار آقا علی مدرس - جلد چهارم: تعلیقات اسفار (جلد سوم)

مجموعه آثار همایش ملی حکیم طهران - 5

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 66087 10003022
160,000 144,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مرحوم آقاعلی مدرس زنوزی (حکیم موسس) از جمله حکیمانی است که در عصر خود از نام آورانی بوده که با دانش و نوآوری های مناسبی، توانسته توجه بسیاری را که بعضا شخصیت های خارجی نیز هستند، به خود جلب کند.
این شخصیت علمی در حالی کا منشا آثار و خدمات علمی فراوان و نوعا در عصر خود کم نظیر، بوده است مع الاسف در فضای علمی و فرهنگی کمتر مورد شناسایی و توجه قرار گرفته است.

همایش ملی حکیم طهران؛ نکوداشت مقام علمی مرحوم آقاعلی مدرس زنوزی از سوی مجمع عالی حکمت اسلامی با همکاری جمعی از مراکز علمی، فرهنگی و اجرایی کشور با هدف معرفی شخصیت علمی این حکیم بزرگ طراحی و برنامه ریزی شد و در این راستا برنامه ها و اقدامات مختلفی در دستور کار قرار گرفت.

تعلیقات اسفار مشتمل بر حواشی آقاعلی مدرس بر متن اسفار ملاصدرای شیرازی و حاشیه های آن (ملاهادی سبزواری، ملااحمد اردکانی یزدی و ملارضا تبریزی) است.
بیشتر تعلیقات، توضیحی و تحلیلی بوده و در برخی موارد آقاعلی بر اساس حکمت متعالیه به تقریرهای تازه دست یافته است.
نوآوری و نقد از دیگر ویژگی های این کتاب است که جلد حاضر، دربردارنده تعلیقات بحث معاد و چهار رساله توحید، سبیل الرشاد، وجود ربطی و مباحث حمل است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما