loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

وحشی: از گمشده تا پیدا شده، در مسیر پاسیفیک کرست

مجموعه کتاب های افرا

ناشر ستاک

نویسنده شرل استرید

مترجم میعاد بانکی

ویراستار مریم سعیدی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 456

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 66372 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
125,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ممکن است همه ما در دوره ای از زندگیمان خسته شویم؛ از زندگی روزمره، از جایی که در آن زندگی می کنیم، از زندگی بدون دلخوشی. گاهی اوقات می کوشیم با رفتن به سفر حالمان را بهتر کنیم. دوباره به زندگی عادی مان بازگردیم. ولی گاهی اوقات، بعضی از آدم ها، به سیم آخر می زنند و به سفری طولانی می روند؛ سفری که ممکن است روزها یا ماه ها طول بکشد یا حتی بازگشتی نداشته باشد.

داستان زندگی «شرل استرید»، داستانی جذاب و واقعی، درباره ی زنی است که در آستانه ی فروپاشی، تصمیم می گیرد در مسیری طولانی پیاده روی کرده تا خودش را پیدا کند.
سرگذشت نامه استرید به اندازه ای جذاب بوده که در سال 2014 فیلمی بر اساس سرگذشت نامه ی او به کارگردانی «ژان مارک ولی» ساخته شده است. کتاب به مدت 7 هفته در صدر کتاب های پرفروش «نیویورک تایمز» قرار گرفته و به بیش از سی زبان ترجمه شده و برنده ی بهترین کتاب سرگذشت نامه ی سال 2012، در سایت «گودریدز» شده است.

اوج هنر استرید در این کتاب، بازگو کردن سرگذشت خود با جزئیاتی جذاب و لمس شدنی است، با صراحت حالات و افکارش را بازگو کرده و خواننده را درگیر وضعیتش می کند.
قلمش به گونه ای است که حتی تاریک ترین بخش های زندگی اش را خواندنی کرده، گاهی با کلمات بازی می کند و این باعث می شود که قلمش منحصر به فرد شود.
از واژه Wild بارها با معانی متفاوتی استفاده کرده، که این ترفند در زبان فارسی کاملا احساس نمی شود، گاهی از خودش اصطلاحاتی می سازد که مقداری عجیب و غریب است و کمی طول می کشد تا به آن عادت کنید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما