loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فلسفه زبان دینی

ناشر ادیان

نویسنده دان آر. استیور

مترجم ابوالفضل ساجدی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 431

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 66393 10003022
150,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب فلسفه زبان دینی، نوشته دان آر. استیور حاوی مباحثی شگرف و فراگیر و کاوشی دقیق و جامع در عرصه زبان دینی و مسائل علمی وابسته به آن است که تا زمان نگارش آن، کمتر نویسنده ای بدان همّت گمارده است.
مؤلف با عنایت خاص به چرخش زبان شناختی سده بیستم و نگرش های تازه فرا روی دین پژوهان و دگرگونی های شگرف پدید آمده در فهم زبان دینی به پژوهش پرداخته است.
به رغمِ وفورِ تألیفات به زبان انگلیسی در تک تک حوزه های متعدد زبان شناختی، کمتر کتابی می توان یافت که نگرشی جامع به نتایج پژوهش ها در زبان دینی داشته باشد. مؤلف این کتاب به نوبه خود، در این عرصه گام های بلندی پیش نهاده است.

کتاب حاضر حاوی پی نوشت های مفصل نویسنده است که افزون بر آشکار سازی زوایای نهان بحث، بستر پژوهش های فزون تر را برای مشتاقان این عرصه فراهم می سازد. نویسنده در انتها نیز برای مطالعات فزون تر در شاخه های علمی مرتبط به بحث، منابعی معرفی کرده و ویژگی های علمی هر یک را برشمرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما