loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حدیث روزگار 23: خاطرات مستند سید هادی خسروشاهی درباره آیت الله هاشمی رفسنجانی

ناشر کلبه شروق

نویسنده سید هادی خسروشاهی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 172

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

خاطرات مستند درباره آقای هاشمی رفسنجانی از مقدمه و چهار بخش تشکیل شده است:

1. بدرود سردار (مقاله ­ای مفصل در تبیین ابعاد مختلف زندگی و خاطرات آیت ­الله هاشمی رفسنجانی در قبل و بعد از انقلاب)، 2. دو مقاله (دخالت در معقولات؛ به بهانه رد صلاحیت آیت ­الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 1392 و دست خالی اتهام زنندگان)، 3. دو مصاحبه (شخصیت بی ­نظیر و استوانه انقلاب، دو گفتگو با نشریات در تبیین زندگی، فعالیت ها و اندیشه ­های آیت ­الله هاشمی رفسنجانی)، 4. چهار پیوست (اتحاد اسلامی، یادداشت آیت ­الله هاشمی رفسنجانی بر کتاب «شیعه» (مذاکرات علامه طباطبایی و پروفسور هانری­ کُربَن)، نامه­ ای به اکرم زعیتر؛ نویسنده کتاب «سرگذشت فلسطین»)، نکاتی درباره آیت­ الله هاشمی رفسنجانی و هاشمی در سال 1388. در پایان کتاب هم تصاویر و اسناد و فهرست اعلام، اماکن و کتاب ­ها می آید.

استاد خسروشاهی در مقاله مفصل «بدرود سردار» فعالیت­ های علمی و فرهنگی آیت ­الله هاشمی و نقش او در شکل­ گیری مجله «مکتب اسلام»، ترجمه کتاب «سرگذشت فلسطین یا کارنامه سیاه استعمار» (قضایا الفلسطینیه)، نوشته اکرم زعیتر (سفیر وقت اردن در ایران) و فعالیت ­ها و روحیات اکرم زعیتر را بیان می ­کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما