loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یک بغل کاکتوس؛ صد شعر طنز

3 (1)

ناشر سپیده باوران

شاعر امید مهدی نژاد

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 261

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 6692 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
25,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

طنز پردازی و طنزخوانی پر است از شیرینی. پر از لبخندهای تحسین آمیز خواننده تا نیشخندهای تلخ شاعر. پر است از استعارات و الفاظ و جملات نغز و پرمعنا؛ البته در طنزی سالم، نه هر طنزی.

با این همه، طنز اگر طنز باشد همیشه بیش از خنده، طعنه به واقعیت می زند. آنچه به جدیت نمی رود، زبان طنز به سرعت می بردش. با همه تلخی ها و با همه شیرینی هایش… هرچند شیرینی هایی تلخ!
«یک بغل کاکتوس» برگزیده ای از شعر شعرای معاصر است. اشعاری با موضوعاتی مانند فقر، گرانی، تبعیض، دورویی و…که خنده بر لب مخاطب می نشانند.
۱۰۰ شعر، سرشار از انتقادهایی شیرین. حرف هایی سنگین که شاید مخاطبینی داشته باشد غیر از طنزخوان ها. مخاطبینی بسیار جدی که حتی یکبار هم که شده باید این کاکتوس ها را در بغل بگیرند تا نیششان را بچشند و شاید از سر درد لبخندی هم بر کنج لب شان بنشیند. کاکتوس هایی که پُر اند از مغزهایی پرآب در برهوت بی توجهی به بسیاری چیزها، کاکتوس هایی با «خارهایی شیرین…»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

محمد اسکندری

عالیه..
بهتون پیشنهاد میکنم حتما این کتابو بخونید!!

15 تیر 1394

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما