40,000
تومان
5 ٪
38,000
تومان
افزودن به سبد خرید

خلوت مدیر

رمان انقلاب اسلامی

دسته بندی: رمان و داستان کوتاه

ناشر: به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)

نویسنده: علی اکبر والایی

سال نشر: 1397

تعداد صفحات: 368

فروش پیامکی این محصول
معرفی کتاب
گزیده کتاب
مشخصات
نظرات کاربران
بریده های انتخابی شما

معرفی کتاب

کتاب خلوت مدیر، بیش از هر چیز، اثری انسانی و به شدت عاطفی است. فضایی که در خلوت مدیر ترسیم گردیده، نمادی از فضایی که سخت فساد آلود و مسموم است. اخلاق و ارزشهای انسانی در آن رنگ باخته است و در دورنمای زمانه، تنها یک راه باقیست. قدم گذاردن در مسیری که افق روشن نجات را نوید می دهد.
خلوت مدیر، روایت سرگشتگی هاست، و حدیث سالیان سال جراحت روح و رنج تنهایی آدمیان است. روایت شوره زاری است که از میانش گلهای شرافت و پاکی سر بر آورده اند. روایت آدمهایی است که از زخم زمانه به تنگ آمده اند و به دنبال مفری برای رهایی اند.
کتاب خلوت مدیر به قلم علی اکبر والایی نوشته است و در انتشارات به نشر منتشر شده است.

گزیده کتاب

من خودم را بهتر از هرکس دیگری می شناختم .می دانستم همچون تحفه ای نیستم که سزاوار همچون تعارف ها و ادا و اصول باشم .فکر کردم مردک من را خر گیر آورده .لابد کاسه ای زیر نیم کاسه است که آن طور گرم تحویلم گرفته.سابقه دو ساله مدیرمدرسه بودن ،همچون چیز دندان گیری نیست که لازم به آن همه تظاهر به ارادت و وشایستگی و کفایت و تعارف مزخرف باشد.از طرفی این مدرسه عتیقه هم که نمی دانم طرف کدام قبرستانی است،بدجوری باید دیدنی باشد.برگه نشانی محل را که متصدی بخش در کارگزینی رویش را سیاه کرده بود به دست راننده تاکسی سپردم و خودم را راها کردم روی صندلی...

اطلاعات کتاب

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

برای ثبت بریده ای از کتاب لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام