loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رویارویی صحنه ها و چهره ها در تاریخ کربلا

ناشر دفتر نشر فرهنگ اسلامی

نویسنده حمید محمدقاسمی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 538

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 68030 10003022
220,000 198,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

یکی از جلوه­های بدیعی که نمود آشکاری در حادثه کربلا دارد تقابل و رویارویی صحنه­ ها با یکدیگر است. کربلا عرصه رویارویی ایمان در برابر عصیان، نور در برابر ظلمت، سعادت در برابر شقاوت، هدایت در برابر ضلالت، عزت در برابر ذلت و در یک کلام رویارویی حق در برابر باطل بود.

همچنین در آوردگاه کربلا می­ توان شاهد رویارویی انواع چهره­ ها با یکدیگر بود که در یک سو انسان­هایی خدایی و پاک­ سرشت به چشم می­ خوردند و در سویی دیگر انسان­هایی شیطانی و بدسرشت. در یک سو صالحان بودند و در سوی دیگر طالحان، در یک سو نیکوکاران و در سوی دیگر جفاکاران و ...

نگاه به حادثه کربلا از این منظر و رویارو نمودن چهره ­ها و صحنه­ های این واقعه مهم نقش بسزایی در پرده ­گشایی حقایق آن خواهد داشت و این اثر تلاش دارد با چنین رویکردی زمینه بهره­ مندی هر چه بیشتر از درس­ های تاریخ کربلا را فراهم آورد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما