loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حکمت ناب 15: تربیت دینی کودک

5 (1)

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده محمدصادق (محی الدین) حائری شیرازی

ویراستار سید مصطفی عمرانیان

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 220

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 68166 10003022
90,000 81,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نویسنده در مقدمه کتاب می گوید: «امروزه تعلیم و تربیت از مسائل بسیار مهم عالَم است. اساس امنیت عالَم به تعلیم و تربیت برمی گردد. اگر انسان ها بد تعلیم و تربیت شوند، ابزار تهاجم فرهنگی خواهند شد. اگر عالَم بخواهد از این وضعی که در آن هست آزاد شود، آن آزادی در گرو اصلاح روش تعلیم و تربیت است. با اصلاح این روش، علما و دانشمندانی ظهور خواهند کرد که عالَم به واسطه ی آن ها اصلاح خواهد شد.»

کتاب حاضر، بازنویسی گفتارهای آیت الله حائری شیرازی در بیش از 70 جلسه «درس تربیت» با حضور دانشجویان علوم تربیتی است که می توان آن را «مقدمه ای بر تربیت»، به خصوص تربیت کودکان دانست و حاوی دیدگاه هایی عملی برای و برخاسته از اسلام است که جای آن در میان دیدگاه های رنگارنگ علوم غربی خابی است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

زهرا

بسیارکتاب پر مغز وعالی بود

7 آذر 1399

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما