loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شیخیه نقطه آغازین انحراف

5 (1)
چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

یکی از مسائل بسیار مهمی که بزرگان مذهب تشیع همواره با آن رو به رو بودند ، مسئله ی "مدعیان دروغین مهدویت " است .

در قرن های اخیر مدعیان دروغینی پا به عرصه طرح ادعای مهدویت گذاشتند که از سوی تشکیلات و عوامل استعمار و صهیونیسم جهانی پشتیبانی می شدند و بدین ترتیب شیوه ای نوین در طرح ادعاهای مدعیان دروغین و ایجاد فرق ساختگی و نوظهور پدید آمد که به وسیله ی آن ضربات سنگین و جبران ناپذیری به پیکره مذهب تشیع وارد گردید و علاوه بر یغما رفتن جان ، مال و ناموس شیعیان ، بسیاری از نهضت های مردمی که از قیام سرخ حسینی و پرچم برافراشته عاشورا الگو گرفته بودند ، با شکست مواجه شدند .

فرقه شیخیه یکی از مهم ترین فرقه هایی است که نقطه آغازین ایجاد انحراف فرقه سازی در میان شیعیان و همچنین مقدمه ای برای پیدایش دیگر فرقه ها و طرح ادعاهای دروغین رهبران بابیه و بهائیه محسوب می گردد.

اثر حاضر نخستین جلد از مجموعه ای است که با هدایت و همراهی معاونت پژوهشی آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی به منظور شناخت " ماهیت حقیقی فرقه ضاله بهائیت " و " نقش صهیونیسم جهانی در پیدایش فرقه های به ظاهر دینی در میان شیعیان طی دو قرن اخیر " در حال نگارش است .

در واقع مجموعه مذکور شامل آثار ذیل است :
- شیخیه ، نقطه آغازین انحراف
- بابیه ، طی طریق تا سر منزل صهیون
- بهائیت در دامان صهیونیسم
- ازلیه در دامان صهیونیسم
- نقش صهیونیسم در پیدایش فرقه های به ظاهر دینی در دو قرن اخیر
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما