غیرقابل سفارش
این کالا فعلا موجود نیست و غیرقابل سفارش است.

دوئل: مجموعه پوسترهای میثم محمدحسنی

دسته بندی: هنر - سایر

ناشر: موسسه فرهنگی رسانه ای عاشورا

تصویرگر: میثم محمدحسنی

سال نشر: 1389

تعداد صفحات: 103

فروش پیامکی این محصول
معرفی کتاب
مشخصات
نظرات کاربران
بریده های انتخابی شما

معرفی کتاب

کتاب حاضر، مجموعه پوسترهای "میثم محمدحسنی" در تحقیر و نکوهش فتنه سبز می باشد.

این کتاب مجموعه ای از طرح های گرافیکی محمدحسنی را دربر می گیرد که درجریان فتنه پس از انتخابات طراحی شده و در روزنامه ها و نشریات دیگر نیز منتشر شده است. همچنین او این تصاویر را به مراتب در وبلاگ شخصی خود وارد فضای سایبری کرده بود.

این مجموعه شامل چهار بخش موضوعی "آنتی سبز" (در نکوهش فتنه پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری)، "بین الملل و جهان اسلام"، "مذهبی" و "دفاع مقدس" است. با این حال بخش بیشتر این کتاب را طرح های سیاسی مرتبط با فتنه پس از انتخابات شامل شده است.

مجموعه دوئل را مؤسسه فرهنگی رسانه ای عاشورا با مقدمه حسین قدیانی منتشر کرده است. چنانکه نویسنده "نه ده" در بخشی از مطلب خود بر این کتاب آورده است: "... وقتی شیپور جنگ نرم نواحته شد، مرد از نامرد شناخته شد و "طعم ساندیس" (دوئل) شکوفه زد و میوه داد درخت طیبه بصیرت. ۸ سال دفاع مقدس بهترین مجال بود برای بسیجیان خمینی تا نشان دهند مردند و اهل درد و ۸ ماه دفاع مقدس بهترین جلوه بسیجیان خامنه ای بود. نسلی که میثم محمد حسنی فقط یکی از آنهاست...".

قدیانی همچنین در بخش دیگری از مقدمه خود بر این کتاب اورده است:"در روز و در "فضای خیابان" می خروشید علیه حرامیان که حتی به خیمه عباس هم رحم نکردند و در شب، در خلوت شب، در دل سکوت، رزمنده می شد این بار در فضای سایبر . بیم ندارم اعتراف کنم نسل ما یک دستش "علم" بود، یک دستش "قلم".... ملاک حال فعلی افراد است که به خوبی در کتاب "طعم ساندیس" تصویر شده. میثم محمد حسنی جوانی است همواره در حال "دوئل". دو دل نیست در انتخاب میان "تاریکی" و "نو". سرباز سپاه ماه است و دلداده روشنایی. دیده ام بی تابی اش، بی خوابی اش را در خط مقدم اینترنت. میثم "طرح" نمی زند، دم در "نی" می زند و از "طعم ساندیس" دم می زند...".

اطلاعات کتاب

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

برای ثبت بریده ای از کتاب لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام