loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خط امام (ره): بازخوانی تفکرات انقلابی حضرت امام روح الله خمینی

5 (1)

ناشر آرما

نویسنده حسن فرج نژاد | ابراهیم خراسانی

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 58

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 7108 10003022
4,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب خط امام (ره): بازخوانی تفکرات انقلابی حضرت امام روح الله خمینی، که به مناسبت بیست و دومین سالگرد عروج حضرت امام خمینی(ره) به نگارش در آمده، دربردارنده گزیده‌هایی از سخنان، سخنرانی‌ها و پیام‌های ایشان به مناسبت‌های گوناگون بوده و مشتمل بر چهار بخش است که با هدف آشنایی بیش‌تر مخاطبان با اندیشه‌ها و نظریه‌های ایشان تدوین گردیده است.
کتاب خط امام (ره) که با مقدمه سردار سعید قاسمی منتشر شده است، کوشیده تا رفتار و خط فکری و عملی آیت الله خمینی رهبر انقلاب اسلامی ایران را به مخاطبانش بشناساند. با خواندن این کتاب تصویر صریح‌تری از یک رهبر متفاوت و پرقدرت به دست خواهید آورد. با این تصویر دقیق‌تر، می‌توانید در انتقاد یا اعتقاد خود مستحکم‌تر باشید. کتاب خط امام (ره): بازخوانی تفکرات انقلابی حضرت امام روح الله خمینی، شامل چهار بخش با عنوان:
– از پی چه آمده ایم؟
– موانع موجود بر سر راه
– مسیری که باید پیموده شود
– مشوقی برای ادامه مسیر
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما