loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قدر، قلب آفرینش : خطبه شعبانیه رسول خدا صلی الله علیه و آله

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 72510 10003022
80,000 72,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ماه مبارک رمضان؛ قطعا یک فرصت است. فرصتی درخشان و بسیار مغتنم؛ لذا سزاوار است برای بهره مندی بیشتر از این رحمت فراگیر تلاش مضاعفی به کاربندیم و بهتر از گذشته مهیا باشیم.

کتاب حاضر با عنوان قدر قلب آفرینش با تهیه و تنظیم موسسه فرهنگی هنری عاشورا در 132 صفحه چاپ شده توسط نشر هاجر به این امر مهم پرداخته است و در این نوشتار به روایات رسیده درباره ی ماه مبارک رمضان در دو بخش احادیث خاص و احادیث عمومی اهتمام ویژه ای شده است. در بخش نخست معارف بسیار شامخ و بلندی از ارتباط ماه مبارک رمضان به خصوص شب قدر با ولایت الهی و جانشینان حضرت الوهیت در کائنات مطرح شده است که هر شخصی به فراخور میزان استعداد خود با خوشه چینی از مفاهیم آن بر دانش قلبی خویش خواهد افزود.
نسبت به بخش دوم نیز خطبه شعبانیه ی رسول مکرم اسلام (صلی الله علیه و اله و سلم) انتخاب شده که البته آن نیز از مطالب بخش نخست بهره مند است.ولی عمده تشویق و تذکرات پیامبر رحمت (صلی الله علیه و اله و سلم) در این کلام شریف در خصوص اعمال عبادی بیان گردیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما