loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دشمن شدید - جلد دوم: جریان شناسی حق و باطل پس از پیامبر اسلام با تمرکز بر نقش یهود و جریان نفاق

5 (1)

ناشر شهید کاظمی

نویسنده سید محمدمهدی حسین پور | مجتبی رضایی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 294

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 75420 10003022
150,000 135,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب دشمن شدید - جلد دوم درباره جریان شناسی حق و باطل پس از پیامبر اسلام با تمرکز بر نقش یهود و جریان نفاق است. این کتاب به قلم نوشته سید محمدمهدی حسین پور و مجتبی رضایی شده است و در انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

بررسی تاریخ صدر اسلام با هدف رسیدن به واقعیت ها و عبرتگیری و الگوگیری و الگوبرداری و پرهیز از لغزشگاه ها و بهره بردن از فرصتها امری ضروری است. اینکه پس از پیامبر، چرا و چگونه حاکمیت از علی ابن ابیطالب (ع) دریغ و در اختیار دیگران قرار گرفته است. سوالی است که یافتن پاسخ آن می توان برای امروز و مسلمان ها در مقابله با تهاجم های پیچیده و فتنه گرانه دشمن چراغ راه بوده و از آن بهره مند شوند.

کتاب دشمن شدید، دومین دفتر از این مجموعه کتاب است که با پژوهشی عمیق در دشمن شناسی تاریخی به پرسش های اینچنینی با رویکرد تاریخ بصیرت افزا و رصد جریان حق و باطل پاسخ می دهد.

دشمن شدید (دفتر دوم) در ادامه یهود شناسی دفتر اول به واکاوی حوادث پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) و نقش یهود در تحریف اسلام را نمایان می سازد. در ادامه نویسنده به چالش های حضرت علی (ع) در حکومتش و نقش یهود در انتقال قدرت ها پرداخته و با استنادات محکم تاریخی به اثبات این موضوع می پردازد.

جریان حاکم، با غصب ولایت به این هدف خود دست یافته بودند؛ ولی حلقه پایانی این نقشه ناتمام بود...

باید علی (ع) کاملاً از صحنه حذف می شد. بنابرابن تصمیم گرفتند ایشان را در نماز به شهادت برسانند. زیرا همانگونه که در زمان رسول الله (ص) شخص رسول اکرم بالاترین تهدید برای آنان به شمار می آمد، پس از ایشان، این خطر از ناحیه علی متوجه آنها بود؛ چرا که او می توانست افشاگر و همچنین خنثی کننده طرح های آنان باشد. بنابراین می بایست ترور فیزیکی و نیز شخصیتی علی را در دستور کار خود قرار دهند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

سیدابوالفضل هاشمی

جلد دوم چرا پیدا نمیشود؟

3 مهر 1400

باسلام. متاسفانه چاپ کتب تمام شده

امیرحسین لک زائی

قلم نویسنده به جذابی جلد اول نیست

7 دی 1399

علی عرفا

کتابی مهم و واجب مثل جلد اولش...

27 آبان 1398

وحید نوری

سلام .قیمتهاتون بالا نیست؟ من جای دیگری دیدم 14هزارتومان

22 تیر 1398

سلام قیمت کتاب ها براساس قیمت ثبت شده بر روی کتاب ها هست

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما