loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یک محسن عزیز: روایتی مستند از زندگی شهید محسن وزوایی

ناشر سوره مهر

نویسنده فائضه غفارحدادی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 560

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 76429 10003022
120,000 114,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب یک محسن عزیز، روایتی مستند از زندگی شهید محسن وزوایی است. فائضه غفارحدادی (نویسنده کتاب) برای نخستین‌ بار از نامه‌هایی استفاده کرده که وزوایی سال‌ها برای خواهری که در آمریکا داشته، ارسال می‌کرده‌است.

کتاب یک محسن عزیز: روایتی مستند از زندگی شهید محسن وزوایی، نوشته فائضه غفار حدادی، در انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

کمی جلوتر موحد از داخل یکی از سنگرها درآمد و با دیدن محسن دلش گرم شد. انگار که مادرش را بعد از کلی اتفاقات خطرناک دیده باشد. با حرارت بغلش کرد و از اینکه دید گلوی محسن تیر خورده ناراحت شد.

- تو با این وضعت چرا اومدی تا اینجااااا؟ بیا برو پایین ببینم بچه پررو!
محسن لبخند زد. نمی توانست حرف بزند. اما احساس کرد اگر لب هایش را کمی باز کند و دهانش را زیاد تکان ندهد، می تواند چیزهایی بگوید.

- بچه پررو خودتی!
این را نمی گفت خیلی سخت می گذشت بهش!

.....

به اصرار عزیز و به خاطر دل بچه ها که می خواستند یکی دو روز دیگر بمانند، از باجه تلفن کنار میدان به مامان زنگ زد و چند روزی همان جا ماندنی شد. وحید را جای همیشگی اش پیدا کرد.
توی زمین آسفالت پایین مدرسه شجری و در حال فوتبال بازی کردن. همدیگر را را بغل کردند و به دقیقه نکشید که محسن هم وارد بازی شد و هنوز چند باری پا به توپ نشده بود که متوجه اختراع جدیدشان شد. دانلود وصیت نامه شهید آلبوم تصاویر یک محسن عزیز : تماشای آلبوم تصاویر
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

طاهره نوروزی

قیمت کتاب خیلی بالاست دوست داریم تهیه کنیم کتاب را منتهی وسعمون نمیرسه

2 شهریور 1398

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما