loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ادب عاشقی (آداب حضور در مجالس اهل بیت(ع))

4.5 (2)

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده محمدرضا عابدینی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 168

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 76430 10003022
75,000 67,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «ادب عاشقی» با موضوع «آداب حضور در مجالس اهل بیت(ع)» برگرفته از نکات معرفتی و کاربردی مدرس برجسته حوزه علمیه قم و خطیب ارجمند؛ استاد محمدرضا عابدینی در جلسات متعدد سخنرانی در مجالس حسینی و هیأت های دانشجویی و ... است که به اهتمام هسته های احیاء امر و منظومه فکری علامه طباطبایی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه السلام و توسط علی جعفری هرستانی گردآوری و تدوین گردیده و مرحله به مرحله توسط استاد عابدینی تکمیل و تأیید شده است.

این کتاب در ده فصل، در بر دارنده آداب مقدّماتی حضور در مجالس اهل بیت علیهم السلام، آداب معرفتی مجالس اهل بیت و نکات کاربردی فردی، جمعی، تشکیلاتی و تمدنی در این زمینه است.

به بیان نویسنده این کتاب، ادب عاشقی ادب ارتباط با اهل بیت علیهم السلام و ادب محبّت به ایشان در مجالس اهل بیت علیهم السلام است و ما با توجه و محبت مان به اهل بیت علیهم السلام، ظرف دریافت محبت و توجه ایشان می شویم؛ لذا هر چقدر با توجه بیشتر و ادب بیشتر در این مجالس حاضر شویم، در وجود ما این اثر را خواهد گذاشت که توجه و محبت اهل بیت علیهم السلام را با خود داشته باشیم و اگر این ادب حضور و توجه نباشد، خودمان را از رحمت و محبت ایشان محروم ساخته ایم. این محرومیت حقیقتاً محرومیتی عظیم است که خسران ابدی را در پی دارد و چقدر انسان باید کاهل باشد که خود را از چنین توجهی، که نظر رحمتِ رحیمیه ی حق تعالی است، محروم سازد! ما خود را در حجاب قرار داده و محروم ساخته ایم و خود این محجوب بودن، بی اعتنایی و بی ادبی به ساحت مقدس ایشان است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

فاطمه مفیدی

کتاب فوق العاده است. حتما بخونید

3 آذر 1398

علی جعفری

تدوین کننده کتاب هستم. این کتاب اولین مخاطبش خود حقیر بوده و هستم و اولاً برای استفاده خودم از مباحث عمیق و ارزشمند استاد عزیز حاج آقای عابدینی تدوین شد و ثانیاً برای استفاده هر کسی دوست داره بهره بیشتری از مجالس اهل بیت ع ببره. اگر کتاب را خوندین و مفید بود قیر را هم از دعای خیر محروم نفرمایید.

3 شهریور 1398

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما