loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاطرات سیاسی

3 (2)

ناشر موسسه مطالعات و پژوهشهای سیاسی

نویسنده محمد محمدی ری شهری

سال نشر : 1369

تعداد صفحات : 273

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

کتاب خاطرات سیاسی اثر محمد محمدی ری شهری به خاطرات نگارنده در طول دوره تصدی وزارت اطلاعات پرداخته است . وی در این کتاب به ماجرای باند سید مهدی هاشمی و پی آمدهای این قضیه به صورت مبسوط پرداخته است.
واقعه سید مهدی هاشمی با تمام ویژگیهای تلخ و جانکاهش، حکم محکی کارآمد برای تشخیص سره و ناسره را داشته است. اگر چه این رخداد، نقطه عطفی در نگرش به فردی معین و مقامی مشخص همچون قائم مقام رهبری بود، نباید در همین حد محدود شود. این واقعه تجسم درس هایی عمیق و تجربه هایی گرانبهاست که می باید به تکرار و تداوم در ذهن همه افراد جاری شود زیرا این حوادث برای خردمندان عبرت آور است .
این مجموعه براساس اسناد و خاطرات مضبوط شخصی در طول سال های 1366 - 1365 پرونده سید مهدی هاشمی و همکاران او، اسناد ساواک، خاطرات و گفته های چند تن از مسئولان کشور و ... تهیه شده و توسط آقای م. ف – عاطفی بازنویسی شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما