loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گفتمان معاصر 3: راهکارهای ارتقاء بهره وری در مجموعه های فرهنگی انقلابی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 77448 10003022
8,000 7,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«گفتمان معاصر»، عنوان سلسله نوشتارهایی است در تبیین کلیدی ترین مفاهیمی که مورد نیاز جامعه امروز ماست و در بیانات رهبر حکیم انقلاب اسلامی مورد توجه یا اشاره قرار گرفته است.

کتاب حاضر، به شیوه ها و کیفیت کار در تشکل ها و مجموعه های انقلابی با هدف ارتقاء بهره وری در آنها می پردازد. یکی از مسائلی که از ابتدای انقلاب اسلامی مورد توجه بوده و همچنان به عنوان یک مسئله مهم مطرح است، مسئله کار تشکلی و ایجاد مجموعه ها و سازمان هایی انقلابی است. کتاب مذکور، با هدف تبیین دیدگاه رهبر حکیم انقلاب راجع به چیستی و چگونگی ارتقاء بهره وری در یک سازمان یا مجموعه انقلابی با رویکرد فرهنگی نگاشته شده است. مدعای نوشتار مزبور بر این نظریه مهم استوار است که «کار در مجموعه ها و تشکل های دینی و انقلابی، لزوماً به آن شیوه که در مجموعه های غیردینی پیش میرود، پیش نخواهد رفت.» به تعبیر دیگر: «آن معیار و ابزاری که موجب پیشرفت جبهه باطل است، لزوماً موجب پیشرفت در جبهه حق نمی شود.» از این رو تشکل های انقلابی، باید ضمن استفاده از نقاط مثبت و فایده مند مجموعه های انسانیِ غیردینی، به تمایزات خود با دیگر مجموعه ها دقت بکنند و ساخت و بافت تشکلی خود را با توجه به این مهم سامان بدهند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما