loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پروژه مسیح یهودی و نظم نوین ماسونی

ناشر هلال

نویسنده نصیر صاحب خلق

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 440

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 77888 10003022
250,000 237,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، به شرح و بررسی حقایق پنهانی در رابطه با نقش یهود در تاریخ سیاسی و اجتماعی قرون پانزدهم تا نوزدهم اروپا می پردازد، تا مخاطب را نسبت به آن دوره از تاریخ به آگاهی راهبردی و قابل اعتنایی نزدیک کند.

حکایت یهود، قصه قومی است که هر جا سخن از آن می شود، قدرت طلبی، فساد، عهدشکنی، تحریف گری، تباهی و کفر از آن به ذهن هجوم می آورد. قومی که حمد و ستایش خدا را به چالش کشیده و تاریخ آن انباشته از دین ستیزی ها و پیامبرکشی ها، پلیدی ها، مردم فریبی ها و به گمراهی و تباهی کشانیدن فرزندان آدم (ع) است.

مبحث نظم نوین ماسونی، شامل تاریخ تحولات اساسی تمدنی، سیاسی و اجتماعی قرون میانه و معاصر اروپا و غرب، نظیر: سوسیالیسم، ناسیونالیسم، ستانتیسم، روشنگری، اومانیسم و ایجاد دولت های ملی است که یهودیان کابالائیست و صهیونیست در روند این تغییر و تحولات، نقش تاثیرگذاری داشتند.

نصیر صاحب خلق، بیانگر داستان طریقت ها، شیفتگی های کابالائی، شکل گرفتن جنبش اعتراضی و براندازانه پروتستانی است که در نهاد خود، جنبشی مسیحی، یهودی به شمار می رفت. قطعاً ایدئولوژی قومی یهود که اساس آن بر پایه ی برتری این قوم بنا شده است، در تغییر هویت غرب مسیحی و یهودیزه نمودن آن، نقشی بی چون و چرا داشته است.

در آخر باید متذکر شد که هر آنچه در بخش های مختلف این کتاب آمده، روی سخنش با یهودیان دین باور نیست! چرا که به فرموده ی قرآن کریم، هنوز اقلیتی از این قوم هستند که پیرو آیین حضرت موسی بن عمران (ع) باشند و خدای واحد را پرستش کنند و به تورات به چشم کتابی آسمانی بنگرند؛ اهل کتابی که خود نیز با قومیت گرایان یهود در ستیز بوده و پیوسته با آنان چالش داشته و تلاش می نمایند تا مرزهای اعتقادی و آئینی خود با آنان را حفظ کنند.

کتاب حاضر، حکایتی ست حقیقی از تحولات و چگونگی تغییر هویت تمدن مسیحی اروپا به هویت یهودی مسیحی که با هنرمندی نصیر صاحب خلق به طرزی جالب گردآوری شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

محمدعلی کارآموز

باید این کتاب خوانده شودالبته با تفکر

23 فروردین 1399

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما