loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مدیریت تقوا محور: طرحی برای اداره جامعه

4.5 (15)

ناشر بیان معنوی

نویسنده علیرضا پناهیان

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 160

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 78039 10003022
50,000 45,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نگاه عموم مردم، جوانان و حتی بسیاری از نخبگان به «تقوا»، نگاهی صرفاً فردی، کلیشه ای و به معنای پرهیزکاری و دوری از گناه است. کتاب حاضر که برگرفته از سخنرانی علیرضا پناهیان با عنوان «مدیریت تقوا محور: طرحی برای اداره جامعه»، با نگاهی دوباره به متون دینی، به تبیین ابعاد و زوایای جدیدی از این مفهوم بسیار کلیدی و کاربردی می پردازد. و با نگاهی تحلیلی، مدل و جایگاه «روش مدیریت مبتنی بر تقوا برای ادارۀ بهتر زندگی » را در میان روش های مدیریت متداول روشن می سازد.

کتاب مدیریت تقوا محور: طرحی برای اداره جامعه، نوشته علیرضا پناهیان است و در انتشارات بیان معنوی به چاپ رسیده است.

بسیاری میدانند که تقوا ملاک برتری انسان ها بر یکدیگر است، ملاک عاقبت بخیری است، ملاک قبولی اعمال است و ... اما آیا مفهوم تقوا فقط به بُعد فردی زندگی انسان ها توجه دارد و بُعد اجتماعی برای آن متصور نیست؟ کارکرد مفهوم تقوا منحصر در ایجاد ترس در انسان ها برای دوری از گناه است؟

اساسا تقوا فقط برای بهتر کردن آخرت ماست یا میتواند در واقعیت های زندگی دنیای ما هم کارساز باشد؟ تقوا در زمینه شیوه تربیت انسان ها در محیط های آموزشی، چگونگی مدیریت جامعه یا مدل سیاست ورزی ما ساکت است یا اینکه میتواند الگویی قابل اجرا ارائه دهد؟ آیا تقوا در حفظ و تقویت نظامات اجتماعی نمیتواند اثرگذار باشد؟ ارتباط تقوا و ولایت چگونه است؟
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما