loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نصوص من النثر العربی الحدیث - جلد اول

ناشر مرکز نشر دانشگاهی

نویسنده یسرا شادمان | رضا امانی

مترجم مینا جیگاره

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 138

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 78745 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
16,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب که مطابق با سرفصل جدید درس متون نثر معاصر عربی تدوین شده، به بررسی منتخب آثار 17 ادیب و نویسنده پرداخته است.
علاوه بر تعدد نویسندگان، تعدد انواع نثر نیز لحاظ گردیده است. به طوری که در این کتاب؛ داستان، نمایشنامه، شرح حال نویسی، مقاله های اجتماعی، تاریخی، دینی، سفرنامه و... به چشم می خورد.
از لحاظ ساختار شکلی کتاب نیز تلاش شده است استانداردهای لازم اعمال گردد. در یک درس ابتدا گزیده ای از زندگی نامه و آثار علمی نویسنده آمده، سپس توضیحاتی درباره کتاب منتخب نویسنده که بخش یا بخش هایی از آن در متن درس آورده شده، ذکر گردیده است. پس از آن متن درس و به دنبال آن شرح واژگان و مصطلحات درس آمده است. بخش دیگر درس طرح پرسش ها در دو قالب پرسش های چهارگزینه ای و تشریحی است. در قسمت پایانی هر درس نیز متنی از دیگر آثار نویسنده گنجانده شده تا در صورت فرصت خوانده و تحلیل شود یا دانشجو جهت مطالعه و آشنایی بیشتر با آثار نویسنده مورد نظر بدان مراجعه کند.

در گزینش متون کتاب نیز صرفاً رویکرد ادبی آنها مد نظر نبوده بلکه محتوای متون نیز تعیین کننده بوده است. در مجموع تلاش شده است متونی انتخاب و بررسی شود که محتوایی سازنده و تأثیرگذار داشته و همسو با ارزشهای اسلامی و انقلابی حاکم بر جامعه ایران باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما