ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
موجود شد باخبرم کن

نبرد در کانال ماهی: لشکر 27 محمد رسول الله (ص) در عملیات کربلای 5

2
فروش پیامکی این محصول
معرفی کتاب
مشخصات
نظرات کاربران
بریده های انتخابی شما

معرفی کتاب

نویسنده کتاب "نبرد در کانال ماهی" با استفاده از اسناد و منابع مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس از جمله دفاتر راویان، نوارهای صوتی، گزارش عملیات و اسناد نظامی مرتبط با عملیات کربلای 5 و همچنین مصاحبه هایی که با بعضی از فرماندهان و رزمندگان لشکر داشته این کتاب را به رشته تحریر درآورده است.

سبک نوشتاری این کتاب ساده و روان است و از آنجایی که نویسنده کتاب مهدی خداوردی خان، به عنوان راوی در این عملیات حضور داشته است، تمام مطالب کتاب مستند و واقعی هستند. از دیگر آثار این نویسنده می توان به کتاب "مهران در تحولات جنگ ایران و عراق" اشاره کرد، از ویژگیهای قلم مهدی حاجی خداوردی خان، سبک توصیفی و روان نویسی وی است.

از مهمترین ویژگیهای این اثر مستند تاریخی میتوان به موارد زیر اشاره کرد: نمایاندن جلوه هایی از مدیریت و توان فرماندهی در هدایت نیروها و عملیات؛ بهره مندی فرمانده لشکر و نیز فرماندهان گردانها از بینش و درک عمیق درباره آیین نبرد؛ پیش رو بودن فرماندهان در خطوط پرمخاطره نبرد و هم گامی با رزمندگان و قدرت تصمیم گیری آنان در تنگناها و حوادث سخت؛ حمیت، غیرت، هم بستگی و هم دل شدن رزمندگان در برابر حملات پر فشار دشمن؛ روحیه شهادت طلبی فرماندهان و رزمندگان؛ نمایاندن رنجها و پیروزیها، بیمها و امیدها.

اطلاعات کتاب

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

برای ثبت بریده ای از کتاب لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام