loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نان سال های جنگ

5 (1)

ناشر راه یار

نویسنده محمود شم آبادی (شمس)

ویراستار نرجس توکلی لشکاجانی | گروه ویراستاران گنج

مصاحبه گر محمد اصغرزاده

تحقیق و تنظیم کتاب محمد اصغرزاده

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 192

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 80308 10003022
20,000 18,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب "نان سال های جنگ" خاطرات زنان روستای صدخرو در پشتیبانی از جبهه و رزمندگان را روایت کرده است. روستای صدخرو سبزوار یکی از هزاران روستایی است که در سالهای دفاع مقدس، به پشتیبانی از جنگ مشغول بود. اما در تاریخ دفاع مقدس با بی مهری تاریخ نگاران مواجه بوده است.

امام خمینی (ره) درباره عظمت کار این زنان گفته است: «وقتی که در تلویزیون می بینم این بانوان محترم را که اشتغال دارند به همراهی کردن و پشتیبانی کردن از لشکر و قوای مسلح، ارزشی برای آنها در دلم احساس می کنم که برای کسی دیگر نمی توانم آن طور ارزش قائل شوم. آنها یک کارهایی که می کنند که دنبالش توقع اینکه یک مقام یا یک پستی را اشغال کنند، با یک چیزی از مردم خواهش کنند؛ هیچ این مسائل نیست، بلکه سربازان گمنامی هستند که در جبهه ها باید گفت مشغول جهاد هستند.»

کتاب نان سال های جنگ، توسط محمد اصغرزاده مصاحبه گرفته شده است و به قلم محمود شم آبادی (شمس) نوشته شده است و در انتشارات راه یار منتشر شده است.

در قسمتی از این کتاب نان سال های جنگ می خوانیم:

«توی منطقه، هیچ جایی مثل صدخرو نبود. این پیشتازی مدیون زن های صدخروی بود. می گفتند این کاری است که به درد دنیا و آخرتمان می خورد. همه کارها هم صلواتی بود و حق الزحمه ای نداشتیم، یکی از خانم ها خودش بود و پنج تا بچه یتیمش. زندگی اش از نان پختن می گذشت. برای جبهه هم نان می پخت، اما مجانی.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما