loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آغازی برای پرواز

شیوه های دعوت به نماز در فرزندان

4 (2)

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده سید علیرضا تراشیون

ویراستار فاضل حسینی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 104

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 80339 10003022
40,000 36,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دین مبین اسلام نه تنها به افراد دستور می‌دهد که نماز را اقامه کنند، بلکه به آنها سفارش می‌کند که خانواده و فرزندان خود را نیز به این فریضه الهی دعوت و فرزندان خود را نمازخوان تربیت کنند. در این باره خدای متعال پیامبر خود را مورد خطاب قرار می‌دهد و می‌فرماید «وَأْمُرْ أَهْلَکَ بِالصَّلَاةِ وَاصْطَبِرْ عَلَیْهَا»؛ یعنی خانواده خود را به نماز فرمان بده و بر آن شکیبا باش. بدون شک می‌توان گفت هدف خداوند متعال از دستور به اقامه نماز، تربیت عبادی فرد و خانواده اوست.

بر هیچکس پوشیده نیست که تربیت فرزندان برای مداومت بر نماز با وجود دنیای پیچیده کودکان، برای والدین سختی‌های بسیاری دارد که اگر از راه درست وارد نشوند، بی‌شک کودک در آینده به مشکل بر خواهد خورد. والدین همیشه این ترس را دارند که راهی که پیش گرفته‌اند درست است یا خیر؟ آنها گاه در روشی که انتخاب کرده‌اند، تردید دارند.

این کتاب، راهکارهایی جهت تربیت عبادی و ترغیب فرزندان به عبادت با تأکید بر فریضه مهم نماز ارائه شده است.

در این کتاب به هجده راهکار اساسی و مجرب اشاره می‌کند که الگوبرداری والدین از این راهکارها می‌توانند با فرزندان خود به راحتی برای تربیت عبادی آنها اقدام کنند.

از جمله این راهکارها می‌توان به موراد زیر اشاره کرد: «آشنایی فزندان با مفاهیم نماز»، «بیان داستان‌هایی پیرامون نماز»، آسان‌گیری منطقی نسبت به نماز»، «گفتگو در مورد نماز» و …
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما