loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شناخت و تربیت (مبانی شناختی تربیت)

علوم شناختی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 80938 10003022
78,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ارتباط علوم شناختی و تربیت از اوایل شکل‌گیری علوم شناختی مطرح شد. انجمن بین‌المللی علوم، پس از طرح این ارتباط، تربیت را یکی از حوزه‌هایی تلقی کرد که از یافته‌های علوم شناختی بهره می‌برد؛ زیرا مقوله‌هایی همچون یادگیری، توجه، حافظه، خلاقیت و هوش از مفاهیم پایه تربیت محسوب می‌شوند که در تبیین‌های شناختی، فهم جدیدی از آنها مطرح می‌شود. از آنجا که کودک از اولین روزهای حیات خود فعالانه به یادگیری می‌پردازد و ذهن و مغز خود را توسعه می‌دهد، آموزه‌های شناختی می‌توانند به رشد قوای ذهنی کودک و نحوه استفاده او از ذهن و مغزش یاری برسانند. از متخصصان قلمرو بین‌رشته‌ای علوم شناختی که به دنبال فهم ماهیت و کارکرد ذهن و مغز هستند، انتظار می‌رود به متخصصان تعلیم و تربیت کمک کنند تا برای تعلیم و تربیت، مبانی علمی جدیدی فراهم کنند و بر اساس آن برای کنشگران تربیت اصول و تجویزهای عملی ارائه دهند.

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته علوم شناختی در مقطع کارشناسی ارشد به‌عنوان منبع اصلی درس «مبانی مطالعات ذهن، مغز و تربیت» به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما