loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

از خود بیگانگی جامعه (الیناسیون)

سخنرانی دکتر عبدالحمید دیالمه

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده عبدالحمید دیالمه

سال نشر : 1399

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 81312 10003022
10,000 9,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

جاده «احیای اندیشه دینی» بیش از آن‌که نیازمند سن و عمر طولانی باشد نیازمند درکی عمیق از سیره و سلوک پیامبر رحمت(ص)، ائمه هدی(ع)، دست پرورده‌های آنان و علمای این مکتب است. لذا می‌توانی در این جاده جای پای جوانی انقلابی و مخلص چون شهید دکتر دیالمه را نیز مشاهده کنی و طنین صدای دردمندش را در این راه بشنوی.
دیالمه با نگاه جامعی که به ضعف‌های فکری و انحرافات موجود در جامعه آن روز داشت چاره را در دو حرکت همسو دید: 1/ تدوین مفاهیم صحیح دینی و تبیین آن برای نسل جوان، 2/ به نقد کشیدن افکار واندیشه‌های انحرافی و التقاطی.
«معیار دهی» ویژگی برجسته کلاس‌های درس شهید دیالمه است که مخاطبانش را با شاخص‌ها و موازین دینی آشنا کند تا در دام گروه‌ها و جریان‌های ضد اسلامی مطرح آن روز جامعه گرفتار نشوند. شهید دیالمه در این مباحث بر آن است تا به صراط مستقیم از زاویه‌ای نو بنگرد و ضرورت ضابطه‌مند بودن این مسیر را در نگاه یک مسلمان روشن سازد. هدف شهید نشان دادن ظرافت این راه و ضرورت الگوبرداری دقیق از رفتار و منش و به عبارتی سبک زندگی پیامبر و معصومین(علیهم‌السلام) است و از همین رو است که بیشتر از ضوابط این راه سخن می گفت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما