loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دلبری دلبران

مهارت های همسرداری از منظر استاد محسن قرائتی

5 (1)

ناشر مهرستان

گردآورنده کتاب سید علی آقای کابلی

سخنران محسن قرائتی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 168

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 81499 10003022
95,000 85,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب دلبری دلبران، مهارت های همسرداری از منظر استاد محسن قرائتی توسط سید علی آقای کابلی گردآوری شده است و در انتشارات مهرستان به چاپ رسیده است.

قدیمی‌ ها می ‌گفتند تنهایی، فقر است. اگر همه چیز داشته باشی، اما دل ‌آرام نه، فقیرترین انسان عالَمی؛ دل‌ آرامی که وقتی پس از هزاران خستگی روزانه، به خانه آمدی، بیاید و سرش را کنار سرت بگذارد و هم ‌سرت، هم‌ دلت، هم‌ حرفت، و هم‌ رازت شود. دلت را تازه کند، پشت و پناهت باشد و به عشق دیدنش تا خانه پَربکشی.
آن دسته ‌گلی که «همسرم» صدایش می ‌زنی، انسان است و هزار ملاحظه دارد پس باید صدهزار مهارت بَلد باشی تا از روی گُلش، گُلخنده پاک نشود. با اینکه زندگی مشترک پُر از مشکلات و دعواها و اختلافات و دلخوری‌ ها است اما باید بدانی چگونه برای دلبرت دلبری کنی تا کاشانۀ شما بشود محل دلبری دلبران.

کتاب دلبری دلبران در بخش اول به جایگاه خانواده می‌پردازد. در بخش دوم 5 رکن اساسی زندگی را معرفی می‌کند و در بخش سوم مهارت‌های تحکیم بنیان خانواده را معرفی می‌کند. این کتاب به زوج‌های جوان کمک می‌کند بتوانند زندگی‌ای عاقلانه و عاشقانه بسازند و در سایهٔ تربیت دینی از زندگی زناشویی خود لذت ببرند.

دختر و پسر باید بدانند که خداوند متعال هیچ کس را بدون عیب خلق نکرده است و همیشه دست بالای دست بسیار بوده است. هر فردی را انتخاب کنند. ممکن است فردا بهتر از آن را نیز بیابند. شهید مظلوم بهشتی می‌گفت: روی کره زمین دنبال فرشته نگردید. یکی مدرک ندارد یکی رانندگی بلد نیست یکی کامپیوتر بلد نیست یکی یک سانت پایش کوتاه است و یکی پدرش شغل مناسبی ندارد. یکی از زنان پیغمبر بد اخلاق بود.

گفتند: «یا رسول الله ، این خانم شما بد اخلاق است رهایش کنید.» پیغمبر فرمودند:«من بد اخلاقی خانم را می‌بینم ولی این خانم کمالاتی هم دارد.» باید جمع و تفریق کنیم. ممکن است شما بگویید لیمو ترش است. آیا لیموترش را دور می‌اندازید ؟ لیموترش ترش است ولی کمالات هم دارد. لیموترش ماه‌ها می‌ماند ولی لیموشیرین بعد از بریده شدن به سرعت تلخ می‌شود. به هر شیرینی و نه هر ترشی را باید دور انداخت هنر این است که از لیموترش لیموناد درست کنیم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما