loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

این من های بازیگوش

ناشر کتاب نیستان

نویسنده سید علی شجاعی

تصویرگر یگانه یعقوب نژاد

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 30

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 82486 10003022
57,000 54,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب این من‌های بازیگوش، داستانی از سیدعلی شجاعی با تصویرگری یگانه یعقوب‌نژاد است. داستان کتاب این من‌های بازیگوش درباره‌ی درختی است که طوفان آن را از جا درآورده است و درست وسط مهم‌ترین خیابان شهر انداخته است.

یکی از بهترین راه‌های کمک به کودکان برای آموزش مهارت حل مساله، کمک گرفتن از داستان‌ها و سیر وقایع خاص آن است. سیدعلی شجاعی در کتاب این من‌های بازیگوش مساله‌ای را مطرح می‌کند و با جلوتر رفتن سیر رفتن به کودکان کمک می‌کند تا راه‌های منطقی برای حل کردن مساله را انتخاب و امتحان کنند.

کتاب این من‌های بازیگوش درباره‌ی یک درخت است. درختی خیلی بزرگ. طوفان قوی آن را از جا درآورده و آن را وسط بزرگ‌ترین و مهم‌ترین خیابان شهر انداخته است. حالا همه از خواب بیدار شده‌اند و نمی‌دانند با درخت به آن بزرگی وسط خیابان چه‌کار کنند. ماشین‌ها پشت سر هم بوق می‌زنند، بلکه بوق ماشین بتواند درخت را جابه‌جا کند اما بوق که نمی‌تواند درخت را بلند کند و جای دیگری ببرد. کم‌کم مردم از ماشین‌هایشان پیاده می‌شوند و فکر می‌کنند که با درخت چه‌کار کنند...

کودکان و نوجوانان از خواندن کتاب این من‌های بازیگوش لذت می‌برند. مربیان و والدین نیز می‌توانند از محتوای کتاب این من‌های بازیگوش استفاده کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما