loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اصالت و یکپارچگی در حفاظت منظر فرهنگی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 82913 10003022
22,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

سرعت توسعه و گسترش شهرها سبب تغییرات اساسی در محدوده های تاریخی آن ها و رویایی جریان های حفاظت و توسعه گردیده است.
در دهه های اخیر حوزه حفاظت از مقیاس خردمعماری به سطح کلان منظر فرهنگی گسترش یافته است. علیرغم تلاش های مرکز میراث جهانی و سایر سازمان های وابسته برای تهیه چهارچوب و معرفی مؤلفه های ارزیابی حفاظت منظرهای فرهنگی، جایگاه مفاهیم اصالت و یکپارچگی کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
در این کتاب، بر بازشناخت مفاهیم اصالت و یکپارچگی به مثابه انتقالدهنده و تداوم دهنده ارزش ها و بعد معنایی میراث به عنوان معیارهایی کلیدی در فرایند ثبت، حفاظت، و مدیریت منظرهای فرهنگی تأکید شده است.

این کتاب برای دانشجویان رشته مرمت و احیاء ابنیه و بافت های تاریخی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان یکی از منابع قابل استفاده درس « تاریخ و مبانی نظری حفاظت و مرمت » به ارزش 2 واحد تدوین شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

امیرحسین کیوانی راد

فرهنگ بیش از آنچیزی که مهیا شده است نمودی برای تشکل بخشیدن به واحدهای معرفتی و دینی گذشته را که طی زمان باید تکمیل شود بنمایش میگذارد.گویی این هویت فرهنگی از سلسله اعصابی خارج از بدنه فرهنگی که در آتیه به صورت بدنه قابل عرضه فرهنگی نمایش درخواهدآمد تکامل پیدا میکند .

19 مهر 1401

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما