loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تعبیر یک رویا (داستان های پیامبران خدا)

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

نویسنده مهری ماهوتی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 38

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

کتاب تعبیر یک رویا، داستان زندگی حضرت ابراهیم (ع) اثر مهری ماهوتی با تصویرگری آیدین سلسبیلی توسط انتشارات علمی و فرهنگی به چاپ رسیده است.

روزگاری در سرزمینی دور به اسم بابل زن و مرد مهربانی زندگی می کردند؛ یونا و تارخ. تارخ نگران بود چون همسرش به زودی بچه اش را به دنیا می آورد. یک روز یونا تنها نشسته بود و آسمان را تماشا می کرد، ستاره ای آن دورها برق می زد.کم کم درد توی دلش پیچید. فهمید مهمان کوچکش می خواهد به دنیا بیاید. بقچه ی لباس نوزادش را برداشت و بی سر و صدا راه افتاد. هوا آرام آرام تاریک می شد. یونا با خودش گفت:« خدایا کجا بروم؟ نکند سربازی های نمرود مرا ببینند..» نمرود پادشاه شهر بابل بود. همان که خودش را خدا می دانست. او به مردم می گفت: «جان و مال همه ی شما در دست من است.» یک شب پادشاه خواب عجیبی دید. اطرافیانش گفتند تعبیرش این است که به زودی در سرزمین ما پسری به دنیا می آید. او تو را نابود می کند. نمرود ترسیدد و به سربازانش دستور داد؛ بعد از این هر پسری به دنیا آمد فوری او را بکشند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما