loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ساعت دنگی: مجموعه داستان کوتاه سه گانه

ناشر سوره مهر

نویسنده محمداسماعیل حاجی علیان

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 236

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 84322 10003022
37,000 35,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب "ساعت دنگی" مجموعه داستان کوتاه با مضامین اجتماعی سه گانه و اثر محمد اسماعیل حاجی علیان است. کتاب حاضر شامل هشت داستان سه گانه است. منظور از سه گانه سه بخشی بودن داستان است.
موضوع کتاب ساعت دنگی و هشت داستان کوتاه سه گانه در قالب اجتماعی ست.

زمان و مکان این داستان ها بیشتر در محور روستایی و سنتی می گذرد.

بی غیرت شل نکن فشار بده، اوستاراکا، بی بی برگ بید، تیامات، ساعت دنگی، نوش دارو، منو تیغی کنید، مزمبل، ورود ممنوع اسامی داستان های کوتاه این مجموعه می باشد.

« امروز بیست ساله شدم. به قول مادربزرگ، دیگر باید مرا در خمره ای ترشی بیندازند. خمره در تاریخ ما خیلی کاربرد داشته و دارد، چه برای من چه برای سابو، دزد بغداد، که قصه اش را مادربزرگ همیشه توی بچگی مان می گفت. که قصه اش را مادربزرگ همیشه توی بچگی مان می گفت. در قصه های هزار و یک شب هم خمره های زیادی بودند که یا در آن آدم می گذاشتند یا آدم ها در آن خودشان را گم می کردند. من امروز وقت توی خمره رفتن را ندارم.»

بخشی از متن کتاب ساعت دنگی صفحه 129

داستان ورود ممنوع
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما