loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سوره آفلین

رمان

5 (1)

ناشر شهرستان ادب

نویسنده ابراهیم اکبری دیزگاه

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 272

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 84692 10003022
140,000 126,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

سوره آفلین، داستان مردی است به نام خلیل حُجّتی در شبِ 12 بهمن 57 در خیابانهایِ پر آشوبِ تهران دنبالِ پسر گمشده اش اسماعیل میگردد و راه به راه به مردمِ انقلابی سفارش میکند که "کمی" آرامتر انقلاب کنند، اما کسی صدایِ او را نمیشنود! مسأله دیگر خلیل این است که علیِ رغم ناامیدی از یافتنِ پسرش ولی سخت معتقد است که روح الله! چون هر زمان که خیر میخواهد از قرآن؛ قرآن آیه "لاتیأسوا من روح الله" را به او میدهد.

امیدوارم این کتاب مرهمی باشد برای انسانِ تحریم زده و احیاناً ناامیدِ امروز!

در بخشی از این کتاب آمده است:

«مردی که کنار گربه‌ ها کز کرده بود، گفت: "آقا من خیلی میترسم من کارگرم،‌ کارگر خانه یک سرهنگ اگر اسمش را بگویم همه می شناسید. من را فرستاد یسام خبر بگیرم اوضاع از چه قرار است.

آخر همه فرار می کنند. من دوست دارم آقای خمینی بیاید ولی شاه هم به من بدی نکرده بود. من نمی توانم اسمم را بگویم."

یک نفر از گوشه بی هوا جست، ‌سرش که خورد به سقف آخی کرد، ‌نشست.

_تو اگر ایرانی باشی اگر غیرت داشته باشی میدانی که شاه به تک تک مردم ایران خیانت کرده همه چیز را به تاراج برده! من شش سال در سیاه چال های ساواک بودم. آقایان من یک کمونیستم یک کمونیست توده ‌ای!‌ این‌ آدم‌ های حقیر ما را بیچاره کرده‌ اند!»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما