loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب کار بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

5 (1)

ناشر شهید کاظمی

نویسنده محسن مشرقی | فاطمه عقیقی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 197

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 84698 10003022
100,000 90,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب کار بیانیه گام دوم انقلاب جعبه ابزاری کارآمد برای گام دوم انقلاب است. اگر این سوال در فکرتان پرسه می ‌زند که نقش من در بیانیه گام دوم انقلاب چیست؟ «کتابِ کارِ بیانیه گام دوم انقلاب» به کارتان می ‌آید. برای پاسخ به این سوال، تمرین ‌ها و بوم ‌های کتاب کار بیانیه گام دوم به کمک شما خواهند آمد.

مخاطب اصلی کتاب، همان مخاطب اصلی بیانیه گام دوم، یعنی ملت ایران بویژه جوانان هستند. به همین دلیل در نگارش کتاب تلاش شده است، از بیانی روان، جذاب و خلاقانه همراه با ضمائم چندرسانه ‌ای استفاده شود. قام معظم رهبری (حفظه ا..) بارها و بارها به اهمیت تبیین بیانیه اشاره کرده ‌اند: «تجاوب قشرهای مختلف از نخبگان و آحاد جوانان و دانشجویان و روحانیّون و طلّاب و دیگران به این بیانیّه‌ چهلمین سال، بیانیّه‌ گام دوّم، بسیار بجا و خرسندکننده بود. این نشان‌دهنده‌ این است که نیاز به تبیین وجود دارد.»

همچنین در دیدار با دانشجویان در خردادماه 1398 به بیان هندسه کلی بیانیه پرداخته و آن را در چهار نقطه کلی ترسیم کرده‌ اند. این چهار نقطه شد فهرست اصلی همین کتابی که در دستان شماست، «کتابِ کارِ بیانیه گام دوم انقلاب» به زعم مقام معظم رهبری آغاز ماموریت ملت ایران بخصوص جوانان، در گام دوم انقلاب با درک این چهار نقطه، قابل درک و پیگیری است:

نقطه اول: «عظمت حادثه انقلاب»
نقطه دوم: «عظمت راه طی شده و کارکرد انقلاب تا امروز»
نقطه سوم: «عظمت چشم ‌اندازی که باید به آن برسیم»
نقطه چهارم: «عظمت نقش نیروی جوان متعهد»

و در ادامه فرمودند: «این چهار نقطه‌ ای است که ما اینجا خواستیم [بیان کنیم]. البتّه من عرض کردم به اجمال؛ در یک بیانیّه نمیشود خیلی این چیزها را تفصیل داد، یک کتاب یا دو کتاب باید نوشت، لکن جا برای تفصیل و فکر و مطالعه و تعمیق این حرف ‌ها وجود دارد». 1398/03/01

ایده اصلی «کتابِ کارِ بیانیه گام دوم انقلاب» برآمده از بیانات مقام معظم رهبری در همان دیدار دانشجویی، مبنی بر هندسه کلی بیانیه از نگاه مقام معظم رهبری (حفظه ‌الله) است و فهرست کلی آن را تشکیل می‌ دهد. کتاب کار بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، نوشته محسن مشرقی و فاطمه عقیقی است. این کتاب در انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما