loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مادران 1: جای پای فرهاد (شهید فرهاد خادم به روایت مادر)

ناشر روایت فتح

نویسنده فرهاد خضری

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 238

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 8540 10003022
50,000 45,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب مادران 1: جای پای فرهاد (شهید فرهاد خادم به روایت مادر)، نوشته فرهاد خضری است و در انتشارات روایت فتح منتشر شده است. این کتاب ماجرای زندگی یکی از شهدای جنگ تحمیلی ست که این شهید بزرگوار از اقلیت های مذهبی و زرتشت بودند. این کتاب از زبان مادر شهید نوشته شده است. آنچه در این کتاب زیاد به چشم میخورد، صداقت و راستی ست که به خوبی حس می شود.

علی رغم اینکه خانواده شهید «فرهاد خادم» زرتشتی هستند اما نسبت به سرنوشت کشورشان ایران، بی توجه نبوده و احساس وظیفه کردند، و در نهایت پسر این خانواده در جبهه حق علیه باطل حضور یافت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

داستان «جای پای فرهاد» از کوچه پس کوچه های کرمان پا می گیرد و خواننده را دنبال دخترکی می کشد که آرام و قرار ندارد اما سرنوشت دخترک چنین رقم خورده که بعدها مادر شهیدی باشد به نام «فرهاد خادم»؛ همان که روز نخست اسفندماه 1360 در خط مقدم جبهه، در تنگ چزابه، به شهادت رسید

فرهاد خضری در این کتاب روایتش را با یک جست وجو آغاز می کند؛ جست وجوی «فوران عشق به هستی»، در قلب یک مادر ایرانی. اما چرا او دست به چنین جست وجویی زده است؟ خودش پاسخ می دهد: «چون مادران ایران زمین حرف ها برای گفتن دارند... و غزل ها برای سرودن.» این آغاز ماجرای دور و درازی است که «تاج گوهر خداداد کوچکی» راوی و فرهاد خضری «راوی مکمل» در صفحات کتاب به نقل آن می پردازند و شهید فرهاد خادم را به عنوان یکی دیگر از شهدای این سرزمین به مخاطب معرفی می کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

پیام

دارم كتابو ميخونم...تا الآن واقعاً عاليه...

28 خرداد 1392

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما