loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

احیای پولطلا: راهبرد خروج از بحران پول اعتباری

تمدن نوین 6

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 85826 10003022
40,000 36,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «احیای پولطلا» ترجمه ای است از کتاب «رؤیة نقدیة فی أزمة الاموال غیر الحقیقیة»، نوشته دو پژوهشگر الجزایری و از اساتید برجسته دانشگاه اسلامی - بین المللی مالزی است. این کتاب توسط ناصر یوسف و موسی العربانی است و با ترجمه سید محمد حسین متولی امامی و محمدحسن غلامی در انتشارات کتاب فردا منتشر شده است.
در کتاب احیای پولطلا: راهبرد خروج از بحران پول اعتباری، ماهیت پول های اعتباری و چگونگی ظلم سیستمی نظام پولی جدید به ملت ها مورد بررسی دقیق قرار گرفته و «رجوع به پول طلا» به عنوان راهکار خروج از بحران پول اعتباری پیشنهاد شده است.

هدف از این ترجمه، نشان دادن هم زبانی برخی متفکران جهان اسلام برای گذار از نظام پولی و بانکی رایج، و وجود زمینه های فرهنگی برای رجوع به پول طلاست.
در مقدمه این کتاب تصریح شده: «محتوای این کتاب، تنها راه کار نجات جهان اسلام و مسلمانان از سلطه اقتصادی امریکا و ایجاد بستر مناسب تحقق اهداف قرآنی در جامعه است».

الگویی که نویسندگان این کتاب بدان توجه کرده اند، ظهور یک نظام پولی مبتنی بر اسلام، با استفاده از ظرفیت های کنونی نظام سرمایه داری می باشد. این مسئله نشان از بینش عمیق نویسندگان این کتاب از منطق موجهه با تمدن غربی است.

سرفصل های کتاب احیای پولطلا: راهبرد خروج از بحران پول اعتباری:
فصل اول: انسان لذت جو و بحران های مالی جهان
فصل دوم: شاخصه های پیشرفت با رویکرد انسانی - اسلامی
فصل سوم: دینار طلا و ابعاد آتی توسعه (توسعه در آینده)
خاتمه
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

پرهام الماس نیا

پیش به سوی پول اسلامی

21 فروردین 1400

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما