loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خستگی در ورزش و فعالیت ورزشی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 86226 10003022
119,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

خستگی دغدغه اصلی ورزشکاران، مربیان و دست‌اندرکاران فعالیت‌های ورزشی و از جمله مسائل مهم قلمرو علوم فعالیت ورزشی بالینی است. به رغم پیشرفت‌های چشمگیر علمی هنوز هم ابهامات زیادی درباره تعریف خستگی، دلایل آن و تأثیر انواع گوناگون فعالیت ورزشی بر خستگی و بهترین روش مواجهه با آن و گسترش عملکرد ورزشی وجود دارد. کتاب خستگی در ورزش و فعالیت ورزشی انواع گوناگون خستگی را بررسی و درباره دشواری‌های شناسایی آن‌ها به تفصیل بحث می‌کند. این کتاب مبانی علمی خستگی و چگونگی ابعاد فیزیولوژیایی و عصبی ـ عضلانی را معرفی و نکاتی اساسی در باره تخلیه انرژی اسید لاکتیک، آب‌زدایی، الکترولیت‌ها و مواد معدنی و ادراک خستگی ارائه می‌کند.

کتاب حاضر برای دانشجویان کلیه رشته‌های فیزیولوژی ورزشی در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درس «فیزیولوژی ورزشی پیشرفته» به ارزش 2 واحد و همچنین در همین رشته در مقطع دکترا به عنوان منبع اصلی درس «سازگاری عصبی عضلانی در ورزش» به ارزش 2 واحد ترجمه شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما