loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

طراحی روستایی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 86230 10003022
16,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

یکی از مهم‌ترین عناصر ساختاری توسعه در جهت حمایت از مردم روستایی و نیز کاهش آسیب‌پذیری آنان توجه ویژه به ابعاد کالبدی انسان در مناطق روستایی است. در این راستا نیاز به برنامه‌ریزی راهبردی از طریق برنامه‌ریزی منظر و طراحی روستایی از الزامات توسعه تلقی می‌گردد. متأسفانه تا کنون قواعد مدونی در خصوص تعریف طراحی روستایی تدوین نشده است. مؤلف کوشیده است در طراحی روستایی، نظام‌مند عمل کند. به عقیده وی طراح روستایی قادر است علم را با جامعه پیوند زند و در برنامه‌ریزی کاربری اراضی، برنامه‌ریزی منظر و تصمیم‌گیری در خصوص کالبد روستا خردمندانه عمل کند.

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درس «برنامه‌ریزی کالبدی سکونتگاه‌های روستایی» به ارزش 2 واحد تدوین شده و برای درس برنامه‌ریزی مسکن روستایی نیز قابل استفاده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

امیرحسین کیوانی راد

الزامات طراحی روستایی به گمان بنده برخورد با مسایلی است که علیرغم ظاهرساده باطن عمیق دارند و این با روبروشدن با فضای روستا که در آن مردمانی زندگی میکنند که بعضا میتوانند شهریها را هضم کنند برانسان ثابت میشود.کتابهای طراحی روستایی با کیفیت اینچنینی راباید قدردانست چون تعدادشان اندک و مطالعه آنها دردوران دانشجویی لازم است.

15 تیر 1401

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما